Aktuální stav zakázky / reklamace

 Zde je zobrazen aktuální stav zakázek přijmutých na opravu v servisním středisku na
Křenové 19 v Brně. Aktuální čas aktualizace dat je vždy uveden nad tabulkou. V tabulce
v levém sloupci vyhledejte číslo vaší zakázky, které naleznete v pravém horním rohu
„Smlouvy o provedení opravy“ kterou jste obdrželi při příjmu výrobku do opravy.
Pozor na rozlišování začátečního písmene (Z,N,P,R,DZ,DN,DP,DR,ND).
Pro snadné a rychlé nalezení požadovaného čísla zakázky, použijte příkaz hledat ve vašem prohlížeči (CTRL+F).
 
 Popis aktuálních stavů:
 
přijato –  na zakázce/reklamaci se pracuje,  zjišťuje se příčina poruchy nebo cena a dostupnost dílu
objednán ND -  čeká se na dodání náhradního dílu
čeká plánování/zákazníka – zakázka/reklamace se zpracovává a plánuje se termín realizace opravy  (týká se oprav a reklamací u zákazníka)
zplánováno –  termín realizace opravy je naplánován (týká se oprav a reklamací u zákazníka)
připraveno k vyzvednutí –  zakázka/reklamace je dokončena a připravena k vyzvednutí ( týká se dílenských oprav a reklamací )
 


Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /www/doc/www.chladservisvara.cz/www/wp-includes/class.wp-dependencies.php on line 213

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /www/doc/www.chladservisvara.cz/www/wp-includes/class.wp-dependencies.php on line 213